Viața este frumoasă pentru cei care văd cu ochii sufletului! - NonConformista

Viața este frumoasă pentru cei care văd cu ochii sufletului!


Bună dimineața, oameni dragi sufletului meu! Îmi era dor să vă scriu cât de frumoasă este viața și cum merită să te lupți cu ea, să-i smulgi fiecare clipă de fericire, să-i furi zâmbete, să te iei la trântă cu ea frățește... Îmi era dor să vă scriu despre faptul că mi-e dor de voi, de oamenii frumoși și bogați sufletește, care mă citesc. Care mă iubesc așa cum sunt, un om cu bune și mai puțin bune, dar întotdeauna un OM. Un om care a învățat să iubească viața și oamenii prin suferința pe care i-au produs-o și viața și oamenii. Cum pot iubi pe cineva care îmi produce suferință? Nu știu. Dar știu că ușor nu este. Dar poate că de aceea sunt cu atât mai valoroși în ochii mei și viața și oamenii. Cum ar putea să fie ceva valoros când produce durere? Cred că valoarea vine nu din suferința resimțită de mine, ca urmare a ceea ce mi-au oferit viața și oamenii, ci din faptul că suferința a fost un catalizator cu ajutorul căruia mi-am putut descoperi noi forțe ce zăceau latent în ființa mea. Am învățat că viața nu dă nimănui lecții fără să i se ceară. Da, conștient sau nu, o determinăm să ne administreze din când în când lecții despre cum să nu fim sau cum să ne comportăm într-o situație sau alta. Viața noastră este suma tuturor gândurilor și faptelor noastre. Dacă este urâtă, trebuie să ne-o asumăm așa cum este, căci este rodul a ceea ce am gândit, simțit și făcut. Și nu trebuie doar să ne-o asumăm, ci să luptăm cu noi și mentalitatea noastră pentru a reuși să ne-o schimbăm în bine. 
Dacă, cu sau fără voie, am produs cândva suferință altor suflete, viața noastră va avea grijă să ne facă să resmțim aceiași durere pe care am produs-o. Nimic nu este lăsat la voia întâmplării. Totul este și trebuie să fie păstrat într-un deplin echilibru în viața noastră, în mini-universul nostru, pentru că doar așa poate fi păstrat un echilibru al marelui Univers. Doar așa viața noastră va căpăta valoare și pentru cei cu care am relaționat, dar și în ochii noștri. 
Da, viața este frumoasă, darnică și aprigă în același timp, plină de culoare pentu cei care nu sunt orbi și ternă pentru cei care cu ochii larg deschiși orbecăiesc mai ceva ca orbul în întuneric. 
Luați aminte, oameni frumoși: viața este frumoasă pentru cei care văd cu ochii sufletului! 
Fie-vă vederea sufletească sănătoasă!


cu iubire, 
Rita Drumeș

Sigur O Sa Iti Placa

0 comentarii

Scrie un comentariu!





script

non